Odpověď na dotaz

Milada Kubová:

Dobrý den. Je mi 40 let.Můj dotaz se týká intolerance na antibiotika. Jsem alergik na pyly a trávy. Od svých 30 let po užití jedné jediné tablety antibiotik - augmentin, duomox a také cefalosporinové řady urputné zvracení a křeče. Zajímá mne, jestli je toto forma alergie a co mám dělat pokud bude můj zdravotní stav nutně vyžadovat tento druh antibiotik nebo nějaký jiný podobný, nejde nějakým vyšetřením dopředu zjistit, zda jej jako alergik snesu? Nerada bych někdy měla vážné problémy např. po operaci nebo při vážném infekčním onemocnění.Děkuji Vám za odpověď.Kubová Milada.

Odpověď:

Dobrý den. Je nutné vyšetření na alergologii, kde lékař důkladně odebere
anamnesu, provede testy a vystaví Vám leták
( nutno nosit při sobě)na kterém bude vypsáno na která antibiotika jste
alergická a která antibiotika můžete bezpečně užívat.

MUDr. Tomáš Rohovský

Podobné:  Alergie na léky

Datum vložení dotazu:  26.11.2007

Předchozí dotaz  |  Následující dotaz

Položit nový dotaz

Související články
Při alergii na barvy na vlasy si hlídejte potravinářská barviva
Při alergii na barvy na vlasy si hlídejte potravinářská barviva

Máte alergii na barvu na vlasy? A objevuje se u vás ekzém, i když nebezpečné barvy...

Antikoncepce pro alergiky
Antikoncepce pro alergiky

Nikdy vás nenapadlo, že existuje spojitost mezi potravinovou alergií, intolerancí a...

Poradna 103 odpovědí

Poslední dotaz: Dobrý den, mám alergii na paracetamol i jiné léky proti bolesti nebo horečce, vždy se mi objeví bouřlivá reakce v podobě svědivé vyrážky a fleků na...

Zobrazit poradnu