Odpověď na dotaz

Petra:

Mam vyrazku na nohou stehna a lytka.Jsem v 8 měsíci těhotenství.Vyrážka jsou nejdříve svědící pupínky které pak se spojí v červené plochy které už tolik nesvědí.Jsem jeste nemocná mám ulcerozní kolitidu a beru 8 mg Medrolu denně ale ten beru od začátku těhotenství prosím o radu o co se jedná zda jde opravdu jen o nějakou alergii kterou tvrdí alergolog děkuji

Odpověď:

Dobrý den. Velmi těžká odpověď. Příznaky jako alergie vypadjí. Na druhou stranu je ale podivné že by se alergie vyskytla při braní Medrolu který se jako lék proti alergii používá. Alergie na Medrol je velice, ale velice vzácná. Nejlépe by bylo konzultovat mimo alergologa i kožního lékaře. Vhodné je vést záznam kdy se jednotlivé příznaky vyskytly, jak vypadaly a co jste 24 hodin před tím dělala a jedla. Z kalsických antihistaminik je možno v těhotenství vyzkoušet Claritine 1 tbl deně a sledovat efekt na příznaky (pokud by se jednalo o alergii měly by se alespoň ztlumit)

MUDr.Tomáš Rohovský

Podobné:  Těhotenství a dítě

Datum vložení dotazu:  14.10.2005

Předchozí dotaz  |  Následující dotaz

Položit nový dotaz