úvod Proalergiky.cz > Poradna > Alergie na penicilin

Odpověď na dotaz

Alergie na penicilin

Dominika:

Dobrý večer, chtěla bych se zeptat zda mám brát dále penicilin 500 SLOVAKOFARMA jestli že se mi dostavila alergická reakce a to ta že mě začli bolet lícní kosti a tváře jako kdybych měla hodně dlouho otevřenou pusu ale neměla jsem. děkuji za radu s pozdravem Dominika

Odpověď:

Dobrý den, Dominiko,


alergická reakce na léky se obvykle projevuje jinými způsoby, než který popisujete. Vizte náš článek Příznaky alergie na léky. Je tedy těžké takto na dálku určit, zda jde u Vás skutečně o alergii. Alergická reakce se v takovém případě projevuje po každém podání léku.


Doporučuji Vám informovat o příhodě lékaře a ten Vás může odeslat na vyšetření na alergologii.


Hodně štěstí,


Michal, ProAlergiky.cz

Podobné:  Alergie na léky

Datum vložení dotazu:  01.04.2014

Předchozí dotaz  |  Následující dotaz

Položit nový dotaz

Související články
Při alergii na barvy na vlasy si hlídejte potravinářská barviva
Při alergii na barvy na vlasy si hlídejte potravinářská barviva

Máte alergii na barvu na vlasy? A objevuje se u vás ekzém, i když nebezpečné barvy...

Antikoncepce pro alergiky
Antikoncepce pro alergiky

Nikdy vás nenapadlo, že existuje spojitost mezi potravinovou alergií, intolerancí a...

Poradna 103 odpovědí

Poslední dotaz: Dobrý den, mám alergii na paracetamol i jiné léky proti bolesti nebo horečce, vždy se mi objeví bouřlivá reakce v podobě svědivé vyrážky a fleků na...

Zobrazit poradnu