úvod Proalergiky.cz > Poradna > Kopřivka a otoky při alergii na penicilin

Odpověď na dotaz

Kopřivka a otoky při alergii na penicilin

Dominika:

Dobrý den, objevila se u mě alergie na penicilin, byla jsem v nemocnici. Tam mi dali infúzi a s jedním práškem mě poslali domů. Další den mi natekla ruka, kopřivka se rozšířila i na nohou a otekly mi rty. Chtěla jsem se zeptat, jestli je nutné jet na pohotovost. Děkuji Janíková Dominika

Odpověď:

Dobrý den, paní Janíková,


pokud se kopřivka nebo otoky kůže objeví jen na malé části těla, nejde o nic vážného. V takové situaci je možné užít lék ze skupiny antihistaminik, některé jsou i volně prodejné. Pokud by se ale uvedené příznaky "rozlezly" po celém těle nebo se k nim přidaly závratě či mdloby, je potřeba okamžitě kontaktovat lékaře. 


Držíme vám palce, aby se potíže neopakovaly.


Michal Závacký, ProAlergiky.cz

Podobné:  Alergie na léky

Datum vložení dotazu:  30.09.2018

Předchozí dotaz  |  Následující dotaz

Položit nový dotaz

Související články
Při alergii na barvy na vlasy si hlídejte potravinářská barviva
Při alergii na barvy na vlasy si hlídejte potravinářská barviva

Máte alergii na barvu na vlasy? A objevuje se u vás ekzém, i když nebezpečné barvy...

Antikoncepce pro alergiky
Antikoncepce pro alergiky

Nikdy vás nenapadlo, že existuje spojitost mezi potravinovou alergií, intolerancí a...

Poradna 105 odpovědí

Poslední dotaz: Dobrý den mám dotaz dcera měla opravdu silnou alergii na antibiotika skončila s hospitalizována na interně měla vyrážku po celém těle a zůstali ji...

Zobrazit poradnu