úvod Proalergiky.cz > Poradna

Poradna pro alergiky

Zdravotnické dotazy:
Mohou mé zdravotní problémy souviset s alergií?
Jak se léčí alergická onemocnění? Beru správné léky?

Produktové dotazy:
Co potřebujete vědět o zboží pro alergiky a ekzematiky?
Co si koupit na svůj problém?

Než položíte svůj dotaz, projděte si již zodpovězené dotazy.

4808 odpovědí Vybrat dotazy na téma:   Položit nový dotaz

petra, 7. 10. 2005

Dobrý den, porsila bych o váš názor či radu.Samozřejmě spolupracuji se svým alergologem a ORl.Mám chronickou rýmu přes 3 roky a jsem po 2 operacích nosních dutin.Což se po 2 operaci výrazně zlepšilo.Ale co mne trápí je asthma bronchiale, které vzniklo z rýmy.Dle rady alergologa užívám 2xdenně 2 vdechy seretide50/500, 1xsingulair a Brycanyl Turb dle potřeby.Dávku Seretide mám zvýšenou za posledních 7 měs, kdy se to zhoršilo.Nyní mne dušnosti provázejí skoro přes 2 měsíce denně někdy i vícekrát.Při zvýešné dávce to není vůbec lepší, ještě horší než dříve.Záchvaty dušnosti nejsou silné, ale četné.Co třeba změna podávaných inhalačních léků....pora´dte. Děkuji

Zobrazit odpověď

Témata:

Blanka, 7. 10. 2005

Před 4 roky (ve 20 letech) jsem prožila akutní depresi léčenou antidpresivy a psychoterapií. Několik týdnů před depresí se u mě začala objevovat kožní alergie /červené svědící skvrny po celém těle/. Tehdy mi byla zjištěna alergie na psí srst a peří. Nyní chodím stále psycholožce, akutní depresi nemám. Alergie zůstaly. Zdá se mi,že nastanou vždy, když mám nějaký psychický problém (stres, strach apod.) Projevy mé alergie mírní docela rychle Claritin, ale já se domnívám, že příčina je psychická. Na Claritin si nechci navíc zvyknout. Můžete mi prosím odpovědět (samozřejmě obecně), zda lze skutečně nějakou dlouhodobější psychoterapií snížit výskyt alergií? (Mohu ještě doplnit, že se u mě nejedná o červenání se např. v důsledku studu apod., s komunukací s lidmi nemám většinou problémy). Děkuji, Blanka

Zobrazit odpověď

Šárka,15let, 26. 9. 2005

dobry den,chci se zeptat v podpaží se mi udelaly asi 3 potnicky a vubec nevim jak se jich mam zbavit.Zatim je vysouším ruznymi gely na akne,ale nepomaha to....nevim co mam delat prosim poradte.Dekuji

Zobrazit odpověď

Témata:

marcela, 26. 9. 2005

Dobrý den. Od počátku těhotenství mi začla nějaká zřejmě alergie.Již uběhlo 5 let i nadále mě to užírá každým dnem.Ráno jen vstanu a začnu okamžitě kýchat a smrkat,teče voda z nosu,i oči jsou zarudlé.Potřebovala bych nějaký kontakt na ambulanci soukromou v Ostravě,kde mi udělají nějaké testy.Popřípadě mi pomůžou čeho se vyvarovat. Děkuji hezký den

Zobrazit odpověď

Témata:

Ina, 13. 9. 2005

Dobrý den, od zimy do pozdního jara vstávám s tím,že mi teče voda z očí i z nosu,pak začne suchý kašel a ten,asi po půl hodině vše povolí a je klid.Je to ale moc unavující.Lékařka mi předepsala FLIXONASE spray-je to kortikoid. Není něco vhodnějšího a v čem je příčina tohoto "onemocnění" ? Dá se tomu něčím předcházet? Děkuji Ina

Zobrazit odpověď

Témata:

Míla, 12. 9. 2005

Dobrý den.Před půl rokem mi zjistili alergii na kočky ,pyly a nějaké viry.Užívám 1 za den Flonidan a 3krát týdně Luivac.Přesto i ted mám často bolesti v krku a rýmu.Jakmile se trochu zadýchám,začně mě hned pálit krk jako při infekci.Může to být způsobeno něčím jiným a co s tím mám dělat? Moc děkuji Míla

Zobrazit odpověď

Leoš, 8. 9. 2005

Dobrý den, je mi 28 a od malička mám ekzém. Po léčbě pomocí kortikoidních mastí se mi v pubertě na vnitřní straně stehen a lýtek udělaly růžové jizvy (jako strie). Dá se to v mém věku jakýmkoliv způsobem odstranit?

Zobrazit odpověď

Témata:

Petr, 8. 9. 2005

Dobrý den, je mi 22 od malička mám ekzém a nejspíš po častém používání kortikoidních mastí se mi v pubertě udělali na vnitřní straně stehen a lýtek růžové jizvy.Daly by se tyto jizvy nějakým způsobem odstranit?

Zobrazit odpověď

Témata:

Veronika, 6. 9. 2005

Dobrý den.. Už skoro 20 let let žiju s atopickým ekzémem a čím víc jsem starší tím víc na mě tato nemoc působí. Nejvíc mě mrzí, že se to objevuje na místěch, která se nedají zakrýt. ( obličej, krk ). Proto se chci zeptat jaký přípravek bych měla používat. Děkuji

Zobrazit odpověď

Témata:

Jana Duchková, 6. 9. 2005

Dobrý den, mému pět týdnů starému synovi se před deseti dny objevilo na obličeji novorozenecké akné,které se stále zhoršuje až do mokvajících puchýřků. Prozatím dávám obklady z černého a řepíkového čaje, ale s malým efektem. Prosím o radu jaký přípravek je na toto onemocnění nejlepší. Děkuji Duchková.

Zobrazit odpověď

Položit nový dotaz