Infolinka 541 212 450



Navaly, poceni, bolest hlavy, sucho v ústech po totální endoprotéze kyčelního kloubu

Otázka:

Jsem tyden po operaci totalni endoprotezy kyc.kloubu.Dostavam tudiz dost leku,na redeni krve,proti bolesti,proti teplote.Znam nazvy Zaldiar a Paracetamol.Nekdy idva najednou.Zatimco se noha zlepsovala,me bylo cimdal hur-spatne od zaludku1nemohlajsem nic jist,navaly poceni,bolest hlavy asuchost v ustech.Pozdeji nekolik podlitych puchyrku.Sestra ani lekar tonezhodnotili jako alergii,ja ano,ikdyz jsemzdravotnice.To ale nevedi.

Tazatel:

Alena Faltusova

Odpověd:

Dobrý den,

vzhledem k tomu,  že jste nepoložila konkrétní otázku, mohu se jen domnívat, že se dotazujete, jestli Vás zdravotní stav může být způsoben alergií na užívané léky.

Reakce Vašeho organismu nemusí být přímo alergií, doporučuji však o zdravotním stavu ošetřujícího lékaře podrobně informovat, budou-li příčinou léky, nahradit je jinými, případně doporučí následné vyšetření.

S pozdravem

Táňa, ProAlergiky.cz