Dobrý den,jsem alergička a astmatička, již 4 roky pod léčbou Seretide diskus 250,dále beru Flonidan a nosní kapky.Trápí mě neustálé škrábání a bolest v krku při polknutí.Vyšetření na ORL negativní,doporučili mi pouze změnit Taffen za Rhinocort aqua.Trpím také chrapotem.Je možné že mi problémy způsobuje denní inhalace Seretidu?Ústa po každé inhalaci vyplachuji.Nemůže mi takto dlouhodobé užívání Seretidu uškodit?Ovšem je pravda, že užívání 2x denně mi pomáhá a nemám již noční dušnosti a nepotřebuji léky typu Berotec.Ale jak se zbavit chrapotu a bolesti v krku mi zatím ještě nikdo neporadil.Mnohokrát vám děkuji za váš čas a odpověď.
Dotaz 154
8. 8. 2005
Astma
Hana
Související dotazy v poradně
Alergická reakce po vstupu do staré dřevěné chaty u astmatika a alergika
Alergické reakce na nové i vyprané prádlo při astmatu
Alergie na Asmanex
Alergie, astma a problém najít práci
Související články
Produkty, které pomáhají
3890 Kč před slevou
2890 Kč
>5 ks
Porovnat
Čistička vzduchu Winix ZERO šedá
Vícestupňová filtrace. Plazmová dezinfekce vzduchu. Inteligentní...
5990 Kč před slevou
5290 Kč
>5 ks
Porovnat
Související články
Ověřeno našimi zákazníky
Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece
„Dobře přehledné informace“
Ověřený zákazník před 2 dny
„perfektní komunikace“
Ověřený zákazník před 2 dny
- zboží bilo skladem, dodaní do 2 dni, rychle vyřízení objednávky
Ověřený zákazník před 3 dny