Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Dotaz 1645

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli je možná alergie na anestetika používaná u zubaře. Před týdnem mi trhali zub, dostala jsem "umrtvovací" injekci bez které není tento zákrok možný, po asi 2 minutách mi začalo být na zvracení,brnět ruce,začala jsem omdlévat.Toto trvalo přibližně 15 minut.Mohla to být alergická reakce na anestetika? Děkuji moc za odpověď. Lenka

Lenka

Odpověď

Dobrý den, alergie na lokální anestetikum možná určitě je. Kontaktujte vašeho ošetřájícího lékaře, který doporučí vyšetření na alergologii. Hezký den Dana Štěpánková ProAlergiky.cz

Související dotazy v poradně

Alergia na ventolin a ockovanie proti covid 19
Alergická reakce na antibiotika Augmentin a Cefzil
Alergická reakce na lék – jak postupovat
Alergická reakce na penicilin a rovamycin

Související články

Alergie na penicilin a další antibiotika
Alergie na kyselinu acetylsalicylovou neboli aspirin a další nesteroidní protizánětlivé léky
Fotoalergická a fototoxická dermatitida

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
  • rychlé vyřízení objednávky
Ověřený zákazník před 4 hodinami
„Skvělá domluva, rychlé doručení“
Ověřený zákazník před 6 hodinami
  • rychlost
  • ceny
Ověřený zákazník před 11 hodinami