Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Dotaz 1698

Můj manžel prodělal nachlazení a na noc si skombinoval hodně léků,jednalo se o stoptusin,ventolin,acc,bromhexin.Dva dny před tím užil na noc i protazin 50mg. Dále již jej neužíval, začal odkašlávat. V noci ho vzbudila veliká nezvyklá žízeň.Ráno zpozoroval červené fleky v oblasti kyčlí. V průběhu dne se mapy rozšířili po celém těle,jsou zřetelně podlité, takže vystupují nad pokožku,vypadají jako otoky a svědí. Má je všude mimo oličeje, chlazením otoky klesají a mapy splývají v červené fleky.Ale zase jinde na těle se obějevují nové. Nevím co dělat. Jestli se může jednat o alergii z léků. Nebo o nějáké kožní onemocnění, něco jako svrab. Mám i foto ale nevím jakým způsobem vložit do tohoto dotazu.Prosím o odpověď a děkuji.

bozena

Odpověď

Dobrý den, může se jednat o alergickou reakci na některý z léků, nebo jijich kombinaci. Doporučujeme návštěvu praktického lékařem, který posoudí aktuální stav a v případě potřeby doporučí vyšetření na alergologii či u kožního lékaře. Hezký den Dana Štěpánková ProAlergiky.cz

Související dotazy v poradně

Alergia na ventolin a ockovanie proti covid 19
Alergická reakce na antibiotika Augmentin a Cefzil
Alergická reakce na lék – jak postupovat
Alergická reakce na penicilin a rovamycin

Související články

Při alergii na barvy na vlasy si hlídejte potravinářská barviva
Antikoncepce pro alergiky
Jak se vyhnout rizikovým lékům

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
  • skvělá cena
  • rychlý bezproblémový obchod
Ověřený zákazník před 4 dny
  • Rychlé dodání
Ověřený zákazník před 12 dny
  • Rychlost dodání
Ověřený zákazník před 15 dny