Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Dotaz 2259

Dobrý den, prosím Vás mám dotaz,zjistil jsem že mám alergii na algifen. Po jeho požití se mi asi do 5minut objeví ohraničené červené fleky na ruce a opary na puse. tyto příznaky jsem měl již v minulosti, ale nikdy jsem nevěděl čím je to způsobeno. Byl jsem s tím na pohotovosti, protože jsem užil algifen z důvodu noční bolesti zubu a pak se hned objevily ty fleky. dostal jsem dithiaden, ale nepřijde mi že by to nějak zabíralo. fleky a svědění přejde vždy tak do 14 dnů. Myslel jsem si že mi injekce zabere, ale bohužel ne. Mohu se zeptat co na toto zabere? Předem děkuji za odpověď Martin Koukal

Martin Koukal

Odpověď

Především je nutné vyhnout se lékům, na které máte alergii. Vyšetření, která jsou dostupná v současnosti nám v problému lékových alergií moc nepomohou. Pro pacienta je důležité vědět, které další léky mohou potíže vyvolat . Obvykle doporučujeme na bolest a teplotu použít pouze Paralen. Doporučuji kontaktovat alergologa a problém řešit komplexně, zajistit si tzv. "Balíček 1. pomoci" a dohodnout se na postupu v případě potíží. MUDr. Eva Orálková

Související dotazy v poradně

Alergia na ventolin a ockovanie proti covid 19
Alergická reakce na antibiotika Augmentin a Cefzil
Alergická reakce na lék – jak postupovat
Alergická reakce na penicilin a rovamycin

Související články

Při alergii na barvy na vlasy si hlídejte potravinářská barviva
Antikoncepce pro alergiky
Jak se vyhnout rizikovým lékům

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
„Spokojenost. Objednali jsme další.“
  • Rychle
  • Kvalitní zboží
Ověřený zákazník včera
  • Rychlé jednání i doručení.
Ověřený zákazník před 4 dny
„Rychlost dodání.“
Ověřený zákazník před 5 dny