Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Dotaz 2365

Dobrý den Jako malý jsem často stonal s průduškama a tak mi doktor předepsal sirup "Penicilin" na který sem do dnes alergický. Dodnes jsem alergický na všechno co obsahuje penicilin. Ve 3. mněsících se mi udělal ekzem pod pravou lopatkou. Zasaženy jsou většinou ruce, nohy a z krku až na lopatky. V tuto dobu mám ekzem na ramenou, na spánku a v ušním prostoru. Veškeré léky které mi byli nasazeny nikdy nepomohli, nebo jen na chvilku. Děkuji za odpověď a hezký den

Marcel Lukavský

Odpověď

Dobrý den, Vaše kožní potíže nemusí s alergií na penicilin souviset. Určitá kožní onemocnění provází pacienta celoživotně- například i atopický ekzém, který bývá spojen s jinými alergiemi. Na Vaše dotazy Vám musí odpovědět Váš ošetřující lékař, pokud máte potíže opakovně, měl by Vás léčit kožní lékař, ev. ve spolupráci s alergologem. Počítejte s určitým udržovacím režimem- budete se muset o kůži starat pečlivěji než ostatní i v obdobích bez projevů. MUDr. Daniela Kaňovská

Související dotazy v poradně

Alergia na ventolin a ockovanie proti covid 19
Alergická reakce na antibiotika Augmentin a Cefzil
Alergická reakce na lék – jak postupovat
Alergická reakce na penicilin a rovamycin

Související články

Při alergii na barvy na vlasy si hlídejte potravinářská barviva
Antikoncepce pro alergiky
Jak se vyhnout rizikovým lékům

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
„slušný obchod, nekupoval jsem zde poprvé.“
  • jsou rychlí, nákup i doručení OK
Ověřený zákazník před 4 hodinami
  • Brzké doručení
Ověřený zákazník včera
„Vše OK, absolutní spokojenost.“
Ověřený zákazník před 6 dny