Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Dotaz 2398

Dobrý den, měla bych poměrně speciální dotaz. Při porodu jsem měla epidurální anestezii, po porodu jsem si všimla červených flíčků, které se mi udělaly na hrudníku, ramenou, obličeji a zádech a které ještě několik dní přetrvávaly. (Vypadalo to úplně stejně, jako když se mi kdysi projevila alergie na Amoxicilin.) Porod byl dlouhý, miminko veliké a za anestezii jsem byla moc vděčná. Zjistila jsem si, že se jednalo o Sufentu a Marcain. Nevím ovšem na 100 %, jestli reakci způsobila anestetika. Rádi bychom do budoucna druhé dítě a já bych rozhodně chtěla opět epidurál. Nevím ale, jestli by to neznamenalo nějaké zdravotní riziko. Dá se to nějak vytestovat? Momentálně ještě kojím. Moc děkuji, Simona.

Simona

Odpověď

Dobrý den. Je možné provést odběry krve (pozor, nejsou zcela spolehlivé), kožní testy se většinou neprovádějí. Podle výsledků Vám alergolgog doporučí vhodnou anestezii do budoucna. Hezký den MUDr. Tomáš Rohovský

Související dotazy v poradně

Alergia na ventolin a ockovanie proti covid 19
Alergická reakce na antibiotika Augmentin a Cefzil
Alergická reakce na lék – jak postupovat
Alergická reakce na penicilin a rovamycin

Související články

Při alergii na barvy na vlasy si hlídejte potravinářská barviva
Antikoncepce pro alergiky
Jak se vyhnout rizikovým lékům

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
„Rychlé dodání, kulantní jednání (mnou původně objednaný nesprávný rozměr obchod promptně vyřídil).“
Ověřený zákazník před 6 dny
„O.K. doporučuji.“
  • Kvalitní zboží.
  • Rychlé dodání.
Ověřený zákazník před 9 dny
„Nemám co vytknout vše proběhlo na jedničku 1* spokojenost.“
Ověřený zákazník před 16 dny