Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Dotaz 2489

Dobrý den, poprosila bych o radu. Manžel v listopadu prodělal alergickou reakci na Amoksiklav(otekl, měl záchvaty dušnosti), od té doby se mu po jídle objevují červené fleky na obličeji, ve vlasové části, na rukou, v poslední době se přidala vyrážka. Vše je doprovázeno urputným svěděním. Zhoršení zaznamenává po některých potravinách a v přítomnosti domácích mazlíčků. Obvodní lékař mu udělal rozbor krve,měl zhoršené jaterní výsledky, ale příčina se nenašla. Chtěla bych touto cestou poprosit o radu, kde by mohla být příčina všech potíží a na jaké specializované pracoviště se obrátit. Obvodní lékař neprojevuje větší zájem, ale manželovi doprovázející příznaky velice komplikují a znepříjemnují život. Děkuji moc za odpověd, Kružíková M.

Kružíková

Odpověď

Dobrý den, rozhodně lze doporučit návštěvu alergologie. Praktický lékař vystaví doporučení. Hezký den Dana Štěpánková ProAlergiky.cz

Související dotazy v poradně

Alergia na ventolin a ockovanie proti covid 19
Alergická reakce na antibiotika Augmentin a Cefzil
Alergická reakce na lék – jak postupovat
Alergická reakce na penicilin a rovamycin

Související články

Při alergii na barvy na vlasy si hlídejte potravinářská barviva
Antikoncepce pro alergiky
Jak se vyhnout rizikovým lékům

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
„Rychlé dodání, kulantní jednání (mnou původně objednaný nesprávný rozměr obchod promptně vyřídil).“
Ověřený zákazník před 6 dny
„O.K. doporučuji.“
  • Kvalitní zboží.
  • Rychlé dodání.
Ověřený zákazník před 9 dny
„Nemám co vytknout vše proběhlo na jedničku 1* spokojenost.“
Ověřený zákazník před 16 dny