Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Dotaz 2630

Dobrý den, v zimě sem začala chodit pravidelně na vakcinaci, mam alergii na břízu a lísku. Dostala jsem se do fáze, kdy mohu chodit již jen jednou do měsíce. Minulý týden v úterý jsem byla na další injekci a od pátku jsem zjistila, že se mi postupně tvoří malinké puchýřky. Postupovalo to od nohou. Nyní je mám nejvíce po celých nohách od kotníku dolů, na rukách, na kolenou, drobně v podpaží a na stehnech. Nejhorší jsou nohy, puchýřky jsou už větší a zarudlé. V noci nespím, jak hrozně to svědí. Mám jedinou otázku. Je možné, že to mohla vyvolat vakcinace? Děkuji za odpověď. MK.

majda

Odpověď

Dobrý den, v aktuálním tématu měsíce MUDr. Orálková podrobně rozebírá alergii na kravské mléko. Zde je odkaz http://www.proalergiky.cz/tema/ Hezký den Dana Štěpánková ProAlergiky.cz

Související dotazy v poradně

Alergia na ventolin a ockovanie proti covid 19
Alergická reakce na antibiotika Augmentin a Cefzil
Alergická reakce na lék – jak postupovat
Alergická reakce na penicilin a rovamycin

Související články

Při alergii na barvy na vlasy si hlídejte potravinářská barviva
Antikoncepce pro alergiky
Jak se vyhnout rizikovým lékům

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
„Spokojenost.Rychlé dodání.Doporučuji.“
Ověřený zákazník před 2 hodinami
„Obchod vřele doporučuji“
  • Velký výběr zboží, rychlost dodání zboží, solidní jednání
Ověřený zákazník před 9 hodinami
  • Rychlé vyřízení objednavky
Ověřený zákazník včera