Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Alergie na lék proti hypertenzi?

Dobrý den, prosím o radu. Již třetí měsíc beru léky na hypertenzi (Prestarium Neo 14dní užívání a nyní po alerg. reakci Micardis spolu s Bisoprololem . PO 14 dnech užívání se u mě objevila bolest jícnu a tlak jako když uvízne tableta v krku.Později se mi i špatně dýchalo až jsem se dusila. Ucpaný nos. Alergolog mi doporučil změnit léky. Na kardiologii nasazen Micardis a ponechán Bisoprolol. Prý to běžně léky nedělají a pokud mi nebudou vyhovovat už toho není moc na výběr. Nyní se mi stav po déle jak měsíci opět vrátil. Jsem už vyčerpaná a proto prosím o radu. Děkuji, Eva.

Eva

Odpověď

Dobrý den, bylo by vhodnější vaše potíže probrat podrobněji a osobně. Píšete, že jste byla na alergologii - chodíte tam pravidelně, užíváte nějaké léky? Měla jste provedeny kožní testy či spirometrické (ev. eNO) vyšetření? Je možné, že vaše potíže s léky na vysoký krevní tlak nesouvisí a jedná se jen o projevy alergické rýmy a astmatu. Svědčí o tom, i to, že se stav po tak dlouhé době vrátil, usuzuji tedy, že potíže vyvolaly jiné faktory. S pozdravem, MUDr. Lenka Mišunová, PhD.

Související dotazy v poradně

Alergia na ventolin a ockovanie proti covid 19
Alergická reakce na antibiotika Augmentin a Cefzil
Alergická reakce na lék – jak postupovat
Alergická reakce na penicilin a rovamycin

Související články

Při alergii na barvy na vlasy si hlídejte potravinářská barviva
Antikoncepce pro alergiky
Jak se vyhnout rizikovým lékům

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
„Vše proběhlo perfektně. Rychlé dodání.“
Ověřený zákazník před 5 dny
„slušný obchod, nekupoval jsem zde poprvé.“
  • jsou rychlí, nákup i doručení OK
Ověřený zákazník před 11 dny
  • Brzké doručení
Ověřený zákazník před 12 dny