Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Alergie na antibiotikum?

Dobrý den, lékař mi v pondělí předepsal na mírný zánět moč. cest antibiotikum Biseptol. Užíval jsem přípravek podle předpisu a až do včera jsem neměl žádné větší potíže. K včerejšímu večeru mě začalo mírně bolet v krku, nyní je to ale tak nesnesitelné že sotva s potížemi polknu. Navíc mi otekl jazyk a vytvořili se na něm malé pupínky, které jsou také velice nepříjemné. Nemohu se skoro ani napít o jídle nemluvě. Co mám dělat? Je to opravdu velice nepříjemné a bolestivé.

jakub

Odpověď

Dobrý den. Alergii podle tohoto popisu vyloučit nemohu, ale spíše mi připadá pravděpodobný zánět. V každém případě by to měl vidět Váš lékař.

S pozdravem

MUDr. Tomáš Rohovský

Související dotazy v poradně

Alergia na ventolin a ockovanie proti covid 19
Alergická reakce na antibiotika Augmentin a Cefzil
Alergická reakce na lék – jak postupovat
Alergická reakce na penicilin a rovamycin

Související články

Při alergii na barvy na vlasy si hlídejte potravinářská barviva
Antikoncepce pro alergiky
Jak se vyhnout rizikovým lékům

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
  • Rychlost dodání
Ověřený zákazník včera
„Určitě všem doporučuji!!!“
  • Určitě musím vyzdvihnout ochotu zaměstnanců!!! Ve všem mi poradili a byli velice příjemní a milí.
Ověřený zákazník před 2 dny
  • Výborná komunikace, pokud se chcete i na něco zeptat ohledně používání.
Ověřený zákazník před 2 dny