Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Otekle prsty a vyrazka po antibiotikach Ospen

dobry den..mam anginu a tyden beru antibiotika ospen 1500 ..zhruba paty den sem vynechal abych mohl jit na skolni party kde jsem se opil no ..ale druhy den vsecko vklidu ,opet sem zacal brat ospen ,az dnes dva dny po party mam natekle prsty a vyrazku na ruznych mistech tela a obliceji..dekuji za radu

Patrik Tinka

Odpověď

Dobrý den, Patriku,

je možné, že se u Vás vytvořila alergie na antibiotika penicilinového typu. Své potíže určitě oznamte ošetřujícímu lékaři, který Vás může odeslat k dalšímu vyšetření na alergologii.

Držíme palce,

Michal, ProAlergiky.cz

Související dotazy v poradně

Alergia na ventolin a ockovanie proti covid 19
Alergická reakce na antibiotika Augmentin a Cefzil
Alergická reakce na lék – jak postupovat
Alergická reakce na penicilin a rovamycin

Související články

Alergie na penicilin a další antibiotika
Alergie na kyselinu acetylsalicylovou neboli aspirin a další nesteroidní protizánětlivé léky
Fotoalergická a fototoxická dermatitida

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
  • rychlé vyřízení objednávky
Ověřený zákazník před 3 hodinami
„Skvělá domluva, rychlé doručení“
Ověřený zákazník před 5 hodinami
  • rychlost
  • ceny
Ověřený zákazník před 10 hodinami