Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Horké červené fleky na těle - lék na astma Ventolin

Dobrý den, mám podezření na průduškové astma, jsem ve fázi vyšetřování, dostala jsem léky Ventolin sirup a xados. Druhý den po užívání mám v obličeji a na těle červené fleky,a docelá jsou horké.. sice po několika hodinách odezní, ale udělají se znovu...

Jitka

Odpověď

Dobrý den, Jitko,

červené fleky po těle, které popisujete, mohou být příznakem alergické reakce na lék Ventolin. Doporučuji Vám obrátit se na lékaře, který Vám tento lék předepsal, a své podezření mu oznámit. Může Vám nabídnout jiný protiastmatický lék.

Držíme palce,

Michal, ProAlergiky.cz

Související dotazy v poradně

Alergia na ventolin a ockovanie proti covid 19
Alergická reakce na antibiotika Augmentin a Cefzil
Alergická reakce na lék – jak postupovat
Alergická reakce na penicilin a rovamycin

Související články

Při alergii na barvy na vlasy si hlídejte potravinářská barviva
Antikoncepce pro alergiky
Jak se vyhnout rizikovým lékům

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
  • Rychlost dodání
Ověřený zákazník před 7 hodinami
  • skvělá cena
  • rychlý bezproblémový obchod
Ověřený zákazník před 6 dny
  • Rychlé dodání
Ověřený zákazník před 14 dny