Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Opuchnutí rtů, vyrážka na zádech a prsou po požití Ibuprofenu

Dobrý den,poslední 3 měsíce po požití ibuprofenu do půl hodiny mi opuchnou rty a na zádech a prsou mám svědivé pupence. Asi po 8 hod. se to vstřebá a jsem v pořádku, takže bych jen chtěla vědět jestli jde o alergii a jak se proti tomuto bránit. Děkuji za odpověď.

Olga Křížová

Odpověď

Dobrý den,

velice pravděpodobně se jedná o alergickou reakci na  Ibuprofen. Doporučuji se léku vyvarovat a neužívat ho.

Pro případ bolesti či zvýšené teploty můžete použít Paralen (Panadol) nebo Aulin (Nimesil). Paralen je volně prodejný, Aulin je prodejný jen na předpis lékaře.

S pozdravem, MUDr. Lenka Mišunová, PhD.

Související dotazy v poradně

Alergia na ventolin a ockovanie proti covid 19
Alergická reakce na antibiotika Augmentin a Cefzil
Alergická reakce na lék – jak postupovat
Alergická reakce na penicilin a rovamycin

Související články

Při alergii na barvy na vlasy si hlídejte potravinářská barviva
Antikoncepce pro alergiky
Jak se vyhnout rizikovým lékům

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
  • Kvalitní obchod
Ověřený zákazník před 19 hodinami
„Vše proběhlo perfektně. Rychlé dodání.“
Ověřený zákazník před 6 dny
„slušný obchod, nekupoval jsem zde poprvé.“
  • jsou rychlí, nákup i doručení OK
Ověřený zákazník před 12 dny