Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Svědivá kopřivka po lécích a vyšetření CT

Dobrý den,prosím o radu pro manžela.Po několika operacích DK pro ischem.chorobu užíval cca 6 let Warfarin.Asi 1 rok Wasopyrin.Letos v srpnu byla další operace a znovu nasazen Warfarin.Manžel má denně někdy obden velmi rozsáhlou kopřivku,místy přechází do puchýřků.Někdy jen na nohou,ale většinou kromě hlavy po celém těle.Je to velmi svědivé,ale nebolestivé a do 3/4 až 1 hodiny samo zmizí.V minulosti měl jednu alergickou reakci po vyšetření CT,vizuálně velmi podobnou,také samo po půl hodince zmizela..Při dalších CT už se nevyskytla.Na koho se obrátit? Na alergologa nebo na lékaře jež ho léčí s ISCH DK.?

Zdenka

Odpověď

Dobrý den,

doporučuji obrátit se nejprve na ošetřujícího lékaře, s nímž se domluvíte, pravděpodobně Vás odkáže na alergologa, popř. kožního lékaře.

Současně se snažte v jídelníčku omezit dráždivá, kořeněná, kyselá jídla, čokoládu, pokud je manžel konzumuje, jedná se potraviny, které mohou podrážděnou pokožku zhoršovat.

S pozdravem

Táňa, ProAlergiky.cz

Související dotazy v poradně

Alergia na ventolin a ockovanie proti covid 19
Alergická reakce na antibiotika Augmentin a Cefzil
Alergická reakce na lék – jak postupovat
Alergická reakce na penicilin a rovamycin

Související články

Při alergii na barvy na vlasy si hlídejte potravinářská barviva
Antikoncepce pro alergiky
Jak se vyhnout rizikovým lékům

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
„Vše proběhlo perfektně. Rychlé dodání.“
Ověřený zákazník včera
„slušný obchod, nekupoval jsem zde poprvé.“
  • jsou rychlí, nákup i doručení OK
Ověřený zákazník před 7 dny
  • Brzké doručení
Ověřený zákazník před 8 dny