Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450
Infolinka (všední dny 8.30–16.30)
541 212 450

Otoky po užívání antibiotik

Dobrý den, brala jsem dva týdny antibiotika kvůli plísni nehtů. Antibiotika jsem dobrala a jeli jsme na dovolenou. Na dovolené se mi zanítilo ucho a zdejší doktorka mi napsala další antibiotika. Ta první jsem dobrala pět dní před tím a teď jsem začala brát ty na ucho. Po 24 hodinách mi otekla kolena, prsty na rukou a myslím že mi teď začínají natékat i lokty. Jsem stále v zahraničí a k té doktorce se nedostanu. Mám antibiotika přestat užívat? Nebo je mám dobrat a ty otoky (nejspíš kopřivka) vyřešit třeba Fenistilem nebo tak? Prosím poraďte. Bojím se že když léky budu brát dál tak se to bude zhoršovat a já se třeba ve spánku udusím. Děkuji předem za pomoc. Lucka

Lucie Ch.

Odpověď

Dobrý den,

doporučuji antibiotika přestat užívat a vyhledat lékařskou pomoc v zahraničí. .

S pozdravem

Táňa, ProAlergiky.cz

Související dotazy v poradně

Alergia na ventolin a ockovanie proti covid 19
Alergická reakce na antibiotika Augmentin a Cefzil
Alergická reakce na lék – jak postupovat
Alergická reakce na penicilin a rovamycin

Související články

Při alergii na barvy na vlasy si hlídejte potravinářská barviva
Antikoncepce pro alergiky
Jak se vyhnout rizikovým lékům

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
  • 1A
Ověřený zákazník před 2 dny
„Rychlost“
Ověřený zákazník před 4 dny
  • Rychlé dodání
Ověřený zákazník před 10 dny