Odpověď na dotaz

Barbora Homolová:

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat zda je běžné, že po kapkách Staloralu 300 mě štípe pod jazykem a zhruba do 5minut mě to v té oblasti oteče a po chvíli zase odezní. Mám pocit, že se to den ode dne lehce stupňuje.(při nejvyšší dávce, do té doby nic) Děkuji

Odpověď:

Dobrý den. Jedná se o běžnou nežádoucí reakci, sdělte to svému alergologvi,
bude pravděpodobně redukovat dávky.

MUDr. Tomáš Rohovský

Podobné:  Ostatní

Datum vložení dotazu:  13.02.2008

Předchozí dotaz  |  Následující dotaz

Položit nový dotaz

Související články
Hledáme novou kolegyni - Asistentka eshopu
Hledáme novou kolegyni - Asistentka eshopu

E-shop ProAlergiky.cz  hledá do svých řad kolegyni na pozici Asistentka e-shopu....

Může mít vyloučení lepku a mléka ze stravy pozitivní vliv na chování dětí s ADHD a autismem?
Může mít vyloučení lepku a mléka ze stravy pozitivní vliv na chování dětí s ADHD a autismem?

Jestli očekáváte článek o převratném objevu či výsledky studie, která by byla...

7 důvodů proč používat čističku vzduchu
7 důvodů proč používat čističku vzduchu

Připravili jsme pro vás 7 důležitých argumentů, proč by mohla být čistička vzduchu...

Čističky a zvlhčovače vzduchu
Čističky a zvlhčovače vzduchu

Jak poznat, kdy je vhodnější pořídit čističku vzduchu a kdy zvlhčovač? Jaké problémy...

Syndrom dráždivého tračníku
Syndrom dráždivého tračníku

Syndrom dráždivého tračníku, syndrom dráždivého střeva či IBS (z angl. Irritable...

Nová služba: Hotelový pokoj pro alergiky
Nová služba: Hotelový pokoj pro alergiky

I alergici cestují. Tato myšlenka stála za zrodem myšlenky, jak dále rozšiřovat...

Poradna 1 259 odpovědí

Poslední dotaz: Dobrý den, Už několik dni (cca 14) mám po těle svedivé pupínky. Nejsou to typická ložiska. Mám je všude. Ruce, nohy, prsa, břicho, zada.......

Zobrazit poradnu