Odpověď na dotaz

Martin Koukal:

Dobrý den,

prosím Vás mám dotaz,zjistil jsem že mám alergii na algifen. Po jeho požití se mi asi do 5minut objeví ohraničené červené fleky na ruce a opary na puse. tyto příznaky jsem měl již v minulosti, ale nikdy jsem nevěděl čím je to způsobeno. Byl jsem s tím na pohotovosti, protože jsem užil algifen z důvodu noční bolesti zubu a pak se hned objevily ty fleky. dostal jsem dithiaden, ale nepřijde mi že by to nějak zabíralo. fleky a svědění přejde vždy tak do 14 dnů. Myslel jsem si že mi injekce zabere, ale bohužel ne. Mohu se zeptat co na toto zabere?

Předem děkuji za odpověď

Martin Koukal

Odpověď:

Především je nutné vyhnout se lékům, na které máte alergii. Vyšetření, která jsou dostupná v současnosti nám v problému lékových alergií moc nepomohou. Pro pacienta je důležité vědět, které další léky mohou potíže vyvolat . Obvykle doporučujeme na bolest a teplotu použít pouze Paralen. Doporučuji kontaktovat alergologa a problém řešit komplexně, zajistit si tzv. "Balíček 1. pomoci" a dohodnout se na postupu v případě potíží.

MUDr. Eva Orálková

Podobné:  Alergie na léky

Datum vložení dotazu:  02.10.2008

Předchozí dotaz  |  Následující dotaz

Položit nový dotaz

Související články
Při alergii na barvy na vlasy si hlídejte potravinářská barviva
Při alergii na barvy na vlasy si hlídejte potravinářská barviva

Máte alergii na barvu na vlasy? A objevuje se u vás ekzém, i když nebezpečné barvy...

Antikoncepce pro alergiky
Antikoncepce pro alergiky

Nikdy vás nenapadlo, že existuje spojitost mezi potravinovou alergií, intolerancí a...

Poradna 105 odpovědí

Poslední dotaz: Dobrý den mám dotaz dcera měla opravdu silnou alergii na antibiotika skončila s hospitalizována na interně měla vyrážku po celém těle a zůstali ji...

Zobrazit poradnu