Odpověď na dotaz

Kružíková:

Dobrý den,
poprosila bych o radu. Manžel v listopadu prodělal alergickou reakci na Amoksiklav(otekl, měl záchvaty dušnosti), od té doby se mu po jídle objevují červené fleky na obličeji, ve vlasové části, na rukou, v poslední době se přidala vyrážka. Vše je doprovázeno urputným svěděním.
Zhoršení zaznamenává po některých potravinách a v přítomnosti domácích mazlíčků.
Obvodní lékař mu udělal rozbor krve,měl zhoršené jaterní výsledky, ale příčina se nenašla. Chtěla bych touto cestou poprosit o radu, kde by mohla být příčina všech potíží a na jaké specializované pracoviště se obrátit. Obvodní lékař neprojevuje větší zájem, ale manželovi doprovázející příznaky velice komplikují a znepříjemnují život.
Děkuji moc za odpověd, Kružíková M.

Odpověď:

Dobrý den, rozhodně lze doporučit návštěvu alergologie. Praktický lékař vystaví doporučení.
Hezký den

Dana Štěpánková
ProAlergiky.cz

Podobné:  Alergie na léky

Datum vložení dotazu:  25.02.2009

Předchozí dotaz  |  Následující dotaz

Položit nový dotaz

Související články
Při alergii na barvy na vlasy si hlídejte potravinářská barviva
Při alergii na barvy na vlasy si hlídejte potravinářská barviva

Máte alergii na barvu na vlasy? A objevuje se u vás ekzém, i když nebezpečné barvy...

Antikoncepce pro alergiky
Antikoncepce pro alergiky

Nikdy vás nenapadlo, že existuje spojitost mezi potravinovou alergií, intolerancí a...

Poradna 105 odpovědí

Poslední dotaz: Dobrý den mám dotaz dcera měla opravdu silnou alergii na antibiotika skončila s hospitalizována na interně měla vyrážku po celém těle a zůstali ji...

Zobrazit poradnu