Odpověď na dotaz

Martina H.:

Dobrý den, mam 2. mesíčního syna, kterému se nedávno vyhodil "ekzém" na levé i pravé straně trupu pod pažemi. Jsou to růžové skvrnky na kterých dochází k olupování kůže. Vypadá to jako když se člověk opálí a poté se ta kůže loupe. Než se vyhodil tento ekzem, předcházel tomu také výsev na tvářích, byly to ovšem drobné pupínky, zarudlé. Vyléčili jsme to heřmánkem, Jarišovou vodou a potíráním Infadolanem. Ráda bych se zeptala, zda se může jednat o atopický ekzém a zda by bylo vhodné zakoupit nejaký hypoalergenní přípravek. Děkuji Martina H. PS: Já alergik nejsem, ovšem trpín ekzémy nejasného původu. Manžel je alergik na trávy. Ani jeden z nás ovšem nemá diagnozu atopický ekzem.

Odpověď:

U tak malého dítěte může jít o různé kožní diagnózy, proto Vám doporučuji v případě opakování kožních projevů navštívit dětského kožního lékaře - nemusíte mít doporučení, ten
určí správnou diagnózu a postup léčby.
MUDr. Bartošová

Podobné:  Těhotenství a dítě

Datum vložení dotazu:  14.04.2005

Předchozí dotaz  |  Následující dotaz

Položit nový dotaz