úvod Proalergiky.cz > Poradna > Svědivá kopřivka po lécích a vyšetření CT

Odpověď na dotaz

Svědivá kopřivka po lécích a vyšetření CT

Zdenka:

Dobrý den,prosím o radu pro manžela.Po několika operacích DK pro ischem.chorobu užíval cca 6 let Warfarin.Asi 1 rok Wasopyrin.Letos v srpnu byla další operace a znovu nasazen Warfarin.Manžel má denně někdy obden velmi rozsáhlou kopřivku,místy přechází do puchýřků.Někdy jen na nohou,ale většinou kromě hlavy po celém těle.Je to velmi svědivé,ale nebolestivé a do 3/4 až 1 hodiny samo zmizí.V minulosti měl jednu alergickou reakci po vyšetření CT,vizuálně velmi podobnou,také samo po půl hodince zmizela..Při dalších CT už se nevyskytla.Na koho se obrátit? Na alergologa nebo na lékaře jež ho léčí s ISCH DK.?

Odpověď:

Dobrý den,


doporučuji obrátit se nejprve na ošetřujícího lékaře, s nímž se domluvíte, pravděpodobně Vás odkáže na alergologa, popř. kožního lékaře.


Současně se snažte v jídelníčku omezit dráždivá, kořeněná, kyselá jídla, čokoládu, pokud je manžel konzumuje, jedná se potraviny, které mohou podrážděnou pokožku zhoršovat.


S pozdravem


Táňa, ProAlergiky.cz

Podobné:  Alergie na léky

Datum vložení dotazu:  07.11.2016

Předchozí dotaz  |  Následující dotaz

Položit nový dotaz

Související články
Při alergii na barvy na vlasy si hlídejte potravinářská barviva
Při alergii na barvy na vlasy si hlídejte potravinářská barviva

Máte alergii na barvu na vlasy? A objevuje se u vás ekzém, i když nebezpečné barvy...

Antikoncepce pro alergiky
Antikoncepce pro alergiky

Nikdy vás nenapadlo, že existuje spojitost mezi potravinovou alergií, intolerancí a...

Poradna 104 odpovědí

Poslední dotaz: Dobrý den, objevila se u mě alergie na penicilin, byla jsem v nemocnici. Tam mi dali infúzi a s jedním práškem mě poslali domů. Další den mi...

Zobrazit poradnu