Infolinka (všední dny 8.30–16 h)
602 813 222
Infolinka (všední dny 8.30–16 h)
602 813 222

Dotaz k produktu 1939

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, hrana kde bych měl nalepit pásku, je v pulce zkosená. Rád bych věděl jestli jste již tento problém řešili a co se stane když páska nebude držet, vrátit asi nebudu moci, jelikož páska bude již použitá. Předem děkuji.

Jiří Kučera

Odpověď

Pěkný den, po pravdě těžko radit, když nezkusíte....Češi jsou hodně vynalézaví, skoro se vším si poradí, ale 100% nelze zaručit... Zboží můžete vrátit, pokud není používané. Pěkný den, Mirka Nechvátalová

Související dotazy v poradně

Dotaz k produktu 1574
Dotaz k produktu 1603
Dotaz k produktu 1895
Dotaz k produktu 1929

Související články

Jak se vyhnout bodavému hmyzu
Sítě proti hmyzu - novinky roku 2012.
Alergie na bodnutí komára, nebo jen běžná reakce? Jak s komáry nepřijít do styku

Produkty, které pomáhají

Kompletní nabídka:
Sítě do oken a dveří Sítě proti hmyzu

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
„Nakupoval som prvý krát a maximálna spokojnosť.
Tovar mal dostupnosť "Na objednání". Objednávka vytvorená v nedeľu 5.10.2025 18:30. Expedícia bola 13:00 a doručenie kuriérom 7.10.2025.
Čo dodať? Len toľko, že majú môj obdiv a takto si predstavuje služby zákazníkom.“
  • Nákup u profesionálov
  • Kvalitný a overený tovar
  • Spoľahlivý e-shop s kamennou predajňou
  • Expresná expedícia a doručenie
  • Kvalitné poradenstvo a servis
  • Dlhoročné skúsenosti, ktoré premietli do predaja a kvalitného poradenstva
Ověřený zákazník před 17 hodinami
„V tomto obchodě nakupujeme rádi celá rodina, vždy rychlost, spolehlivost. Oceňuji rady a články, erudovanost a tedy dobře vybranou nabídku výrobků pro alergiky. Porovnám si vždy cenu výrobku na Heurece a pokud tady není výrazně vysoká (což se mi ještě snad nestalo) tak...“
  • spolehlivost
  • kvalitní výrobky
  • odborné články
  • rady
Ověřený zákazník před 4 dny
„Spokojen“
Ověřený zákazník před 6 dny