Infolinka (všední dny 8.30–16 h)
541 212 450

Dotaz k produktu 4147

Dobrý den, jaký je prosím rozdíl mezi systémem vodního filtru classik a premium, kolik litrů vody vyčistí uhlíkový filtr (uvedeno pouze doporučení výměny po 6 měsících bez zohlednění používání filtru. Děkuji za odpověď. Radek Hipča

Radek Hipča

Odpověď

Dobrý den, posílám Vám vyjádření přímo od dodavatele: Dobrý den, zásadní rozdíl mezi typy CLASSIC a PREMIUM je v porózitě, neboli hustotě filtru, a ve vnitřním složení filtru v příloze je tabulka (pozn.tu nemohu poslat, když mi napíšete na obchod@proalergiky.cz, tak ji pošlu), která vše vysvětluje kapacita filtru je údaj,který udává schopnost filtru vyčistit uvedené množství vody od volného chlóru z 90% schopnost filtru vyčistit vodu je ovlivněna také množstvím pevných částic ve vodě, jejichž množství nelze předem zcela přesně stanovit doporučený termín výměny filtru uvádí výrobce z hlediska zdravotních předpisů a z hlediska vlastní právní ochrany příměr k porovnání: olej a filtr v automobilu měníme po ujetí počtu km nebo po uvedeném časovém údaji dle pokynů výrobce nikdo nemůže zákazníka nutit k výměně filtru po 6-12 měsících, ale odpovědnost výrobce po této době zaniká a další používání je na vlastní riziko zákazníka pokud sníte jakoukoliv potravinu po doporučeném termínu spotřeby nelze se dovolat závady v kvalitě Pěkný den, Mirka Nechvátalová

Ověřeno našimi zákazníky

Kliknutím na pečeť zobrazíte všechny recenze našeho e-shopu přímo na Heurece

Heureka recenze
„Spolehlivý obchod, vstřícný, dostatečná komunikace.“
Ověřený zákazník včera
  • Neskutečně rychlé doručení. Jeden den po obědě objednáno, druhý den dopoledne doručeno! Děkuji!
Ověřený zákazník před 4 dny
„The store has a great variety of quality products for assisting with controlling allergies. There are lots of descriptions so you can know what everything is and how it works. The best part is the service, which is super fast and very knowledgeable, friendly and helpful.“
Ověřený zákazník před 5 dny