Infolinka 541 212 450



Alergie na OSPEN?

Otázka:

Dobrý večer, mám dotaz minulý týden v pondělí mi byli nasazeny antibiotika teda penicilin OSPEN 1500 měla sem nějaké povlaky na mandlích..penicilin jsem dobrala tenhle týden ve středu a objevili se mi v oblasti genitálií a vzadu na krku takové pupínky a jsou červené okolo, zašla sem si na gynekologii a tam mi doktor řekl že by to mohla být alergická reakce a dal mi na to kortikoidy jenže mě to postupuje postupně dál tak nevím co mám dělat..prosím o radu. děkuji

Tazatel:

Martina

Odpověd:

Dobrý den, Martino,

v první řadě by bylo dobré absolvovat alergologické vyšetření, aby se alergie na antibiotika potvrdila nebo vyvrátila. Požádejte svého praktického lékaře, aby Vás na alergologii poslal.

Pokud se alergie potvrdí, budou Vám muset všichni lékaři předepisovat jiný druh antibiotik. Pokud ne, bude potřeba hledat příčinu Vašich obtíží jinde.

Držíme palce,

Michal, ProAlergiky.cz