Infolinka 541 212 450



Červená oční víčka po nalíčení. Potíže v oblasti očí po aplikaci umělých řas.

Otázka:

Dobrý den, potřebovala bych poradit. Před rokem jsem si nechala prodloužit řasy, po roce jsem dostala alergii. Oteklá víčka, šupinky, svědění, zčervenání horních očních víček, řasy jsem okamžitě sundala a došla k očnímu lékaři, který mi napsal mastičku Ophthalmo-Hydrocortison. To mi výrazně pomohlo ale bohužel jsem nebyla informována, že i po doléčení se nějakou dobu nesmím líčit a tak jsem se po skoro úplném doléčení nalíčila. Bohužel se vše opakovalo, zčervenání horních víček, tentokrát už bez otoku. Tak jsem šla znovu na oční, kde mi předepsali znovu mastičku, jak už jsem zde zmiňovala a k tomu nějaké kapičky na alergii. Oči se opět výrazně zlepšily, tak mi obvodní doktorka řekla, že už mastičku používat nemusím. Oči už vypadají sice lépe, jen mám na horních víčkách pořád červený pruh nad řasama, který když si oči přetřu vatovým tampónkem namočeným vodou z kohoutku pro očištění, červený pruh výrazně zčervená ale za pár vteřin je to opět v původním stavu. Oči si nelíčím už dva měsíce, nic na oči nenanáším, opravdu jen vodou oplachuji a stav je stále stejný, pořád červená víčka která se nechtějí zahojit. Trvá to už dlouhou dobu a já bych se chtěla zase začít normálně líčit a chodit mezi lidi, proto se obracím na vás a prosím o radu. Moc děkuji a přeji pěkný den

Tazatel:

Simisa

Odpověd:

Dobrý den,

tento problém je v poslední době bohužel stále častější. Doporučuji vám návštěvu kožního lékaře, příp. alergologa. Pro tento problém je to vhodnější řešení než oční lékař. 

Táňa, ProAlergiky.cz