K produktu Inhalátor Norditalia MO-03
Dobrý den, mám pár dotazů k tomuto produktu. 1) Přístroj je najednou velmi hlasitý. Zkusila jsem vyřešit problém dle návodu, bohužel neúspěšně. Jak bych mohla postupovat dále? 2) Vždy jsem s přístrojem inhalovala 10-15min bez problémů. Nyní vydrží max 8min, a poté už z něj nevychází žádná pára (kalíšek, kam nalévám Vincentku, je ale prázdný). Plním přístroj stále stejně a používám první úroveň rozprašování. Jak je to možné? 3) Po jaké době je vhodné vymenit filtr? 4) Lze zakoupit samostatnou hadici k tomuto produktu? Předem děkuji za odpovědi.
Barbora
Odpověď
Dobrý den,pokud inhalátor vykazuje známky poruchy, zašlete nám jej prosím k reklamaci. Na našich stránkách najdete postup jak reklamovat.
V kalíšku musí být vždy léčivo ( Vincentka) a pod kalíšek se také dává voda jako vodivo.
Filtr musí být vyměněn, když je nadměrně znečištěný, nebo když jím už nemůže procházet vzduch. Pokud je filtr zanesen lékem, lze jej opláchnout vlažnou vodou a poté vysušit čistým hadříkem.
Náhradní filtry a Sadu příslušenství pro inhalátor Norditalia MO-03 máme k zakoupení v nabídce na našem e-shopu.
Lucie, ProAlergiky