úvod Proalergiky.cz > Poradna > Alergie na přípravek proti kašli Sinupret

Odpověď na dotaz

Alergie na přípravek proti kašli Sinupret

Iva Martinková:

Dobrý den, měla jsem alergickou reakci (kopřivka a otok a pálení obličeje) na přípravek na kašel Sinupret tablety. Po zaléčení na pohotovosti příznaky zmizely, ale druhý den večer mě obličej opět začal pálit a byl zarudlý. Také mám suché rty. Může to být ještě projev alergie nebo se jedná o něco jiného? Mnohokrát děkuji, Iva Martinková

Odpověď:

Dobrý den, paní Martinková,


lék Sinupret obsahuje různé výtažky z léčivých rostlin, pravděpodobně Vám vadil některý z nich. Pokud se kopřivka a otok poprvé objevily krátce po užití tablety a pak až za 12 nebo více hodin, mohlo jít o pozdní fázi alergické reakce vzniklou v době, kdy se lék dostal do střev. Ale také je dost možné, že Vaše druhá vlna potíží již se Sinupretem nesouvisela. A také je možné, že Vaše reakce byla způsobena něčím jiným než tímto lékem.


Bohužel možností je hodně a takto zpětně a bez vyšetření se příčina těžko odhaduje. Doporučuji konzultaci s alergologem, zvláště pokud jste alergická na nějaký pyl nebo potraviny.


Mějte se hezky,


Michal Závacký, ProAlergiky.cz

Podobné:  Alergie na léky

Datum vložení dotazu:  21.06.2014

Předchozí dotaz  |  Následující dotaz

Položit nový dotaz

Související články
Při alergii na barvy na vlasy si hlídejte potravinářská barviva
Při alergii na barvy na vlasy si hlídejte potravinářská barviva

Máte alergii na barvu na vlasy? A objevuje se u vás ekzém, i když nebezpečné barvy...

Antikoncepce pro alergiky
Antikoncepce pro alergiky

Nikdy vás nenapadlo, že existuje spojitost mezi potravinovou alergií, intolerancí a...

Poradna 105 odpovědí

Poslední dotaz: Dobrý den mám dotaz dcera měla opravdu silnou alergii na antibiotika skončila s hospitalizována na interně měla vyrážku po celém těle a zůstali ji...

Zobrazit poradnu