úvod Proalergiky.cz > Poradna > Alergická reakce v podobě vyrážky na antibiotika

Odpověď na dotaz

Alergická reakce v podobě vyrážky na antibiotika

Monika:

Dobry den,chtela bych se zeptat jak si sama pomoci od alergicke reakce na antibiotika deoxymykoin udelala se mi po celem tele vyrazka s pukyrkama strasne to svedi a prasky na alergii nazabiraj.Byla jsem lecena na zlatyho stafylokoka.Vzhedem k tomu ze jsem mela jeste spoutu jinych leku pripadne kde mi zjisti alergii na tu urcitou latku.dik

Odpověď:

Dobrý den,


alergie na antibiotika lze sice otestovat, ale velmi často vychází výsledky falešně. Prokazující se spíše reakce po užití antibiotik. Kontaktujte svého lékaře, který by Vám měl předepsat jiná antibiotika. Vyrážku můžete potírat lokálním antihistaminikem (např. Fenistilem, nejlépe vychlazeným z lednice, tím více svědění zmírní). Pokud se projeví alergická reakce např. otokem nebo vyrážkou v ústech či dýchací trubici, vyhledejte lékařskou pomoc neprodleně.


S pozdravem


Táňa, ProAlergiky.cz

Podobné:  Alergie na léky

Datum vložení dotazu:  10.03.2018

Předchozí dotaz  |  Následující dotaz

Položit nový dotaz

Související články
Při alergii na barvy na vlasy si hlídejte potravinářská barviva
Při alergii na barvy na vlasy si hlídejte potravinářská barviva

Máte alergii na barvu na vlasy? A objevuje se u vás ekzém, i když nebezpečné barvy...

Antikoncepce pro alergiky
Antikoncepce pro alergiky

Nikdy vás nenapadlo, že existuje spojitost mezi potravinovou alergií, intolerancí a...

Poradna 105 odpovědí

Poslední dotaz: Dobrý den mám dotaz dcera měla opravdu silnou alergii na antibiotika skončila s hospitalizována na interně měla vyrážku po celém těle a zůstali ji...

Zobrazit poradnu