Zákaznická linka 541 212 450

Chcete si založit účet? Můžete tak učinit v posledním kroku objednávky. Nebo jen neznáte své heslo?
úvod E-shop   >   Články a recenze   >   Zpožďování zásilek doručovaných prostřednictvím DPD, nemožnost úhrady dobírkou

Zpožďování zásilek doručovaných prostřednictvím DPD, nemožnost úhrady dobírkou

Zpožďování zásilek doručovaných prostřednictvím DPD, nemožnost úhrady dobírkou

Kurýrní službu DPD postihly technické problémy, které bohužel dopadají i na vás, naše zákazníky. Tato situace nás velice mrzí, jelikož si zakládáme na rychlém doručování objednaného zboží.

Společnost DPD přešla na konci ledna 2021 na nový informační systém, který, jak jsme se později dozvěděli, zatím není schopen zpracovat některé zásilky, převážně ty s dobírkami. I když tyto zásilky expedujeme včas, uváznou na doručovacím depu a DPD je odmítá doručit. Na webové stránce s detaily o zásilce se objeví strohé sdělení „Informace k zásilce nejsou kompletní“.

DPD na vyřešení závady údajně pracuje. Zákazníky, které tento problém již postihl, jsme informovali a individuálně s nimi hledáme náhradní řešení, jak objednané zboží co nejrychleji doručit. 

Aby počet čekajících zákazníků dále nerostl, v e-shopu jsme od 5. 2. 2021 museli dočasně pozastavit možnost úhrady zásilky dobírkou v případě využití kurýrní služby DPD. Dostupné jsou jen on-line platby a klasický bankovní převod. 

Ostatní dopravci naštěstí aktuálně fungují bez problémů a možnosti plateb nejsou nijak omezené. Omlouváme se všem za komplikace!

Aktualizace 22. 2. 2021: Vypadá to, že se firmě DPD podařilo informační systém nastavit, protože zásilky podané v uplynulém týdnu se daří doručovat. Možnosti dopravy již opět nabízíme v plném rozsahu.

Publikováno: 9. 2. 2021

Potřebujete poradit s výběrem produktu? Rádi vám pomůžeme.