Odpověď na dotaz

Lenka:

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jestli je možná alergie na anestetika používaná u zubaře. Před týdnem mi trhali zub, dostala jsem "umrtvovací" injekci bez které není tento zákrok možný, po asi 2 minutách mi začalo být na zvracení,brnět ruce,začala jsem omdlévat.Toto trvalo přibližně 15 minut.Mohla to být alergická reakce na anestetika? Děkuji moc za odpověď. Lenka

Odpověď:

Dobrý den, alergie na lokální anestetikum možná určitě je. Kontaktujte vašeho ošetřájícího lékaře, který doporučí vyšetření na alergologii.
Hezký den

Dana Štěpánková
ProAlergiky.cz

Podobné:  Alergie na léky

Datum vložení dotazu:  06.12.2007

Předchozí dotaz  |  Následující dotaz

Položit nový dotaz

Související články
Při alergii na barvy na vlasy si hlídejte potravinářská barviva
Při alergii na barvy na vlasy si hlídejte potravinářská barviva

Máte alergii na barvu na vlasy? A objevuje se u vás ekzém, i když nebezpečné barvy...

Antikoncepce pro alergiky
Antikoncepce pro alergiky

Nikdy vás nenapadlo, že existuje spojitost mezi potravinovou alergií, intolerancí a...

Poradna 104 odpovědí

Poslední dotaz: Dobrý den, objevila se u mě alergie na penicilin, byla jsem v nemocnici. Tam mi dali infúzi a s jedním práškem mě poslali domů. Další den mi...

Zobrazit poradnu