Odpověď na dotaz

bozena:

Můj manžel prodělal nachlazení a na noc si skombinoval hodně léků,jednalo se o stoptusin,ventolin,acc,bromhexin.Dva dny před tím užil na noc i protazin 50mg. Dále již jej neužíval, začal odkašlávat. V noci ho vzbudila veliká nezvyklá žízeň.Ráno zpozoroval červené fleky v oblasti kyčlí. V průběhu dne se mapy rozšířili po celém těle,jsou zřetelně podlité, takže vystupují nad pokožku,vypadají jako otoky a svědí. Má je všude mimo oličeje, chlazením otoky klesají a mapy splývají v červené fleky.Ale zase jinde na těle se obějevují nové. Nevím co dělat. Jestli se může jednat o alergii z léků. Nebo o nějáké kožní onemocnění, něco jako svrab. Mám i foto ale nevím jakým způsobem vložit do tohoto dotazu.Prosím o odpověď a děkuji.

Odpověď:

Dobrý den, může se jednat o alergickou reakci na některý z léků, nebo jijich kombinaci. Doporučujeme návštěvu praktického lékařem, který posoudí aktuální stav a v případě potřeby doporučí vyšetření na alergologii či u kožního lékaře.
Hezký den


Dana Štěpánková
ProAlergiky.cz

Podobné:  Alergie na léky

Datum vložení dotazu:  09.01.2008

Předchozí dotaz  |  Následující dotaz

Položit nový dotaz

Související články
Při alergii na barvy na vlasy si hlídejte potravinářská barviva
Při alergii na barvy na vlasy si hlídejte potravinářská barviva

Máte alergii na barvu na vlasy? A objevuje se u vás ekzém, i když nebezpečné barvy...

Antikoncepce pro alergiky
Antikoncepce pro alergiky

Nikdy vás nenapadlo, že existuje spojitost mezi potravinovou alergií, intolerancí a...

Poradna 104 odpovědí

Poslední dotaz: Dobrý den, objevila se u mě alergie na penicilin, byla jsem v nemocnici. Tam mi dali infúzi a s jedním práškem mě poslali domů. Další den mi...

Zobrazit poradnu