Odpověď na dotaz

staržecová:

Dobrý den,chci se zeptat může-li Singulair tabl.vyvolat halucinace?Můj 7.letý syn užívá Singulair5 3.měsíc.Užívá ho večer po jídle a nyní 6.večer asi hodinu po užití začne plakat,má nesmyslné otázky...těžko ho lze uklidnit.V noci pak spí klidně a ráno oničem neví.Děkuji za odpověd

Odpověď:

Velmi vzácně byly po uvedení přípravku na trh popsány následující nežádoucí účinky:
závratě, poruchy snění včetně „nočních můr“, halucinace, ospalost, nespavost, parestezie/hypestezie, podrážděnost, rozrušení včetně agresivního chování, neklid, záchvaty. Doporučuji po konzultaci s alergologem změnit léčbu.

MUDr. Eva Orálková

Podobné:  Alergie na léky

Datum vložení dotazu:  01.09.2008

Předchozí dotaz  |  Následující dotaz

Položit nový dotaz

Související články
Při alergii na barvy na vlasy si hlídejte potravinářská barviva
Při alergii na barvy na vlasy si hlídejte potravinářská barviva

Máte alergii na barvu na vlasy? A objevuje se u vás ekzém, i když nebezpečné barvy...

Antikoncepce pro alergiky
Antikoncepce pro alergiky

Nikdy vás nenapadlo, že existuje spojitost mezi potravinovou alergií, intolerancí a...

Poradna 104 odpovědí

Poslední dotaz: Dobrý den, objevila se u mě alergie na penicilin, byla jsem v nemocnici. Tam mi dali infúzi a s jedním práškem mě poslali domů. Další den mi...

Zobrazit poradnu