Odpověď na dotaz

Marcel Lukavský:

Dobrý den Jako malý jsem často stonal s průduškama a tak mi doktor předepsal sirup "Penicilin" na který sem do dnes alergický. Dodnes jsem alergický na všechno co obsahuje penicilin. Ve 3. mněsících se mi udělal ekzem pod pravou lopatkou. Zasaženy jsou většinou ruce, nohy a z krku až na lopatky. V tuto dobu mám ekzem na ramenou, na spánku a v ušním prostoru. Veškeré léky které mi byli nasazeny nikdy nepomohli, nebo jen na chvilku. Děkuji za odpověď a hezký den

Odpověď:

Dobrý den, Vaše kožní potíže nemusí s alergií na penicilin souviset. Určitá kožní onemocnění provází pacienta celoživotně- například i atopický ekzém, který bývá spojen s jinými alergiemi. Na Vaše dotazy Vám musí odpovědět Váš ošetřující lékař, pokud máte potíže opakovně, měl by Vás léčit kožní lékař, ev. ve spolupráci s alergologem. Počítejte s určitým udržovacím režimem- budete se muset o kůži starat pečlivěji než ostatní i v obdobích bez projevů.

MUDr. Daniela Kaňovská

Podobné:  Alergie na léky

Datum vložení dotazu:  04.12.2008

Předchozí dotaz  |  Následující dotaz

Položit nový dotaz

Související články
Při alergii na barvy na vlasy si hlídejte potravinářská barviva
Při alergii na barvy na vlasy si hlídejte potravinářská barviva

Máte alergii na barvu na vlasy? A objevuje se u vás ekzém, i když nebezpečné barvy...

Antikoncepce pro alergiky
Antikoncepce pro alergiky

Nikdy vás nenapadlo, že existuje spojitost mezi potravinovou alergií, intolerancí a...

Poradna 104 odpovědí

Poslední dotaz: Dobrý den, objevila se u mě alergie na penicilin, byla jsem v nemocnici. Tam mi dali infúzi a s jedním práškem mě poslali domů. Další den mi...

Zobrazit poradnu