Odpověď na dotaz

Simona:

Dobrý den,
měla bych poměrně speciální dotaz. Při porodu jsem měla epidurální anestezii, po porodu jsem si všimla červených flíčků, které se mi udělaly na hrudníku, ramenou, obličeji a zádech a které ještě několik dní přetrvávaly. (Vypadalo to úplně stejně, jako když se mi kdysi projevila alergie na Amoxicilin.) Porod byl dlouhý, miminko veliké a za anestezii jsem byla moc vděčná. Zjistila jsem si, že se jednalo o Sufentu a Marcain. Nevím ovšem na 100 %, jestli reakci způsobila anestetika. Rádi bychom do budoucna druhé dítě a já bych rozhodně chtěla opět epidurál. Nevím ale, jestli by to neznamenalo nějaké zdravotní riziko. Dá se to nějak vytestovat? Momentálně ještě kojím.
Moc děkuji, Simona.

Odpověď:

Dobrý den. Je možné provést odběry krve (pozor, nejsou zcela spolehlivé),
kožní testy se většinou neprovádějí. Podle výsledků Vám alergolgog
doporučí vhodnou anestezii do budoucna.
Hezký den

MUDr. Tomáš Rohovský

Podobné:  Alergie na léky

Datum vložení dotazu:  01.01.2009

Předchozí dotaz  |  Následující dotaz

Položit nový dotaz

Související články
Při alergii na barvy na vlasy si hlídejte potravinářská barviva
Při alergii na barvy na vlasy si hlídejte potravinářská barviva

Máte alergii na barvu na vlasy? A objevuje se u vás ekzém, i když nebezpečné barvy...

Antikoncepce pro alergiky
Antikoncepce pro alergiky

Nikdy vás nenapadlo, že existuje spojitost mezi potravinovou alergií, intolerancí a...

Poradna 104 odpovědí

Poslední dotaz: Dobrý den, objevila se u mě alergie na penicilin, byla jsem v nemocnici. Tam mi dali infúzi a s jedním práškem mě poslali domů. Další den mi...

Zobrazit poradnu