úvod Proalergiky.cz > Poradna > Horké červené fleky na těle - lék na astma Ventolin

Odpověď na dotaz

Horké červené fleky na těle - lék na astma Ventolin

Jitka:

Dobrý den, mám podezření na průduškové astma, jsem ve fázi vyšetřování, dostala jsem léky Ventolin sirup a xados. Druhý den po užívání mám v obličeji a na těle červené fleky,a docelá jsou horké.. sice po několika hodinách odezní, ale udělají se znovu...

Odpověď:

Dobrý den, Jitko,


červené fleky po těle, které popisujete, mohou být příznakem alergické reakce na lék Ventolin. Doporučuji Vám obrátit se na lékaře, který Vám tento lék předepsal, a své podezření mu oznámit. Může Vám nabídnout jiný protiastmatický lék.


Držíme palce,


Michal, ProAlergiky.cz

Podobné:  Alergie na léky

Datum vložení dotazu:  30.06.2014

Předchozí dotaz  |  Následující dotaz

Položit nový dotaz

Související články
Při alergii na barvy na vlasy si hlídejte potravinářská barviva
Při alergii na barvy na vlasy si hlídejte potravinářská barviva

Máte alergii na barvu na vlasy? A objevuje se u vás ekzém, i když nebezpečné barvy...

Antikoncepce pro alergiky
Antikoncepce pro alergiky

Nikdy vás nenapadlo, že existuje spojitost mezi potravinovou alergií, intolerancí a...

Poradna 104 odpovědí

Poslední dotaz: Dobrý den, objevila se u mě alergie na penicilin, byla jsem v nemocnici. Tam mi dali infúzi a s jedním práškem mě poslali domů. Další den mi...

Zobrazit poradnu